مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Gn6uj1aywhbx

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Gn6uj1aywhbx
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد

3 مشترك

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Empty مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد

مُساهمة من طرف ElGeN!Us 1/12/2009, 1:24 am

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Ajax-new-loaderبسم الله الرحمن الرحيممفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Ajax-new-loader

مساء/صباح الخير على اجمل اعضاء فى الدنيا

فوائد الموقع اللى انا جايبهلكم النهاردة:-

1- لو مش عاوز تدخل على ايميلك وعاوز تعرف مين اللى فاتح او مش فاتح ايميله

2- لو فى حد قافل ايميله وانت عاوز تعرف هو الايميل مقفول بجد ولا صاحب الايميل عامله Off line

ملحوظة هامة جدا :- عند ادخال اكثر من ايميل ورا بعضهم فى نفس الصفحة يرجى ادخال الايميل ثم اضغط search ثم سيظهر النتيجة بعدها اضغط search تانى لنفس الايميل عشان يظهرلك النتيجة النهائية والصحيحة لحالة الايميل

ملحوظة اهم :- هذا يعتبر انتهاك للخصوصية وعشان كدة ارجوكم الا تستخدمه الا فى حقكم او عند الحاجة وليس للتطفل وانا برئ مما يقوم بذلك

اولا ادخل عالموقع التالى

(مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Ajax-new-loaderفضلا ليس امرا ضع ردا لترى عنوان الموقعمفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Ajax-new-loader)

وبعدين قم بإدخال الايميل بدون @yahoo .com

يعنى مثلا اكتب elgenius1994 فقط لرؤية حالة الايميل

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد En72c61hoyr0

ودى حالات الايميل التلاتة والباقى طبعا معروف

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Upvnqj10ieca

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Aev4davycrkm

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد F7klt5m1ssh3

وبكرر تانى:-

ملحوظة هامة جدا :- عند ادخال اكثر من ايميل ورا بعضهم فى نفس الصفحة يرجى ادخال الايميل ثم اضغط search ثم سيظهر النتيجة بعدها اضغط search تانى لنفس الايميل عشان يظهرلك النتيجة النهائية والصحيحة لحالة الايميل

ملحوظة اهم :- هذا يعتبر انتهاك للخصوصية وعشان كدة ارجوكم الا تستخدمه الا فى حقكم او عند الحاجة وليس للتطفل وانا برئ مما يقوم بذلك

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Ajax-new-loaderوسلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Ajax-new-loader
ElGeN!Us
ElGeN!Us
الملك
الملك

http://www.elgenius.alafdal.net

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Empty رد: مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد

مُساهمة من طرف لولو 31/7/2010, 10:55 pm

اية الحلاوة دى ياجينيساوى لادام دايما ياجينيساوى واحنا وراك farao farao
لولو
لولو
جينيس جديد
جينيس جديد

تاريخ الميلاد : 01/09/1982

مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد Empty رد: مفاجأة جامدة جدا عاوز تعرف مين الـ Offline وفاتح الايميل والـ Offline بجد

مُساهمة من طرف yaraaboelmaged 13/5/2012, 4:19 am

thanks muchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
yaraaboelmaged
yaraaboelmaged
جينيس جديد
جينيس جديد

الاقامة : fgh
تاريخ الميلاد : 19/09/1988

- مواضيع مماثلة