عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  Gn6uj1aywhbx

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  Gn6uj1aywhbx
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)

2 مشترك

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  Empty عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)

مُساهمة من طرف ElGeN!Us 14/7/2010, 10:34 pm

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  33xv5xpcxaws

بسم الله الرحمن الرحيم

صباحكم عسل منقط بشيكولاته ومسائكم سكر فى كباية شاى

النهاردة جبتلكم موقع م الفرن موقع جامد جدا ورهيب جدا وخطير جدا وفظيع جدا ومهم جدا وحلو اوى

وظيفة الموقع:-
تكمن وظيفة الموقع الاساسية فى معرفة مكان اى IP انت بتكتبه (ما عدا ايبيهات مصر :lol: -مش عارف ليه-) وهو بيحددلك الدولة والعلم والمدينة والقرية والشارع والموقع ع خط الطول والعرض والمستضيف وكمان بيجيبلك الموقع بالتحديد ع الخريطة كأنك شغال ع جوجل ايرث بالظبط يعنى ممكن تكبر وتصغر الخريطة

عنوان الموقع:-
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الشرح:-

الاول بعد ما هاتدخل ع الموقع لو هاتلاقى الاى بى بتاعك مكتوب ولو انت من مصر مش هاتلاقى اى معلومات عن مكانك ولو انت من برة مصر هاتلاقى معلومات مكانك
سيبك من كل ده انت تمسح الاى بى بتاعك وتكتب الاى بى اللى انت عاوز تعرف مكانه وتخبط Ok كما هو موضح بالصورة

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  Xy4v161yab2l

وبعد ما هتخبط Ok هاتروح بيك ع الصفحة التانية اللى فيها معلومات عن المكان والخريطة

خد دى

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  Pasx8lut8rk9

يا رب يكون الشرح حلو ولذيذ ولطيف كدة ع قلوبكم
وبالهنا والشفا

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  S1i65uflar57

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  Y709mwbbobdn

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  8mqp1l9kjvry

ElGeN!Us
ElGeN!Us
الملك
الملك

http://www.elgenius.alafdal.net

عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)  Empty رد: عاوز تعرف مكان اى جهاز ف العالم(ما عدا ام الدنيا)ومكانه ع الخريطة بالتفصيل (مع الشرح)

مُساهمة من طرف tha big 16/7/2010, 12:16 pm

مشكور جدا ع الطريقة الروعة دى
tha big
tha big
مشرف منتدى الكومبيوتر والانترنت
مشرف منتدى الكومبيوتر والانترنت

تاريخ الميلاد : 16/11/1994

- مواضيع مماثلة